Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Urządzenia wielofunkcyjne

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Urządzenia wielofunkcyjne
From: Stregor <stregor@wytnij.to.gmail.com>
Date: Thu, 12 Dec 2019 09:22:29 +0100
Albo dawać warto pokrowiec na LPT, i już! No i maszyna zawsze pod parą
230V, to i sama się 'budzi' i dysze wecuje co-i-rusz?

Tak, warunkiem tego magicznego niezasychania Brothera jest pozostawienie go pod zasilaniem. Ale nie "co-i-rusz" tylko raz na jakiś czas sobie plunie atramentem przez dysze.

Potwierdzam słowa Romana, mój Brother po prostu działa. Drukuję raz w tygodniu parę kartek, czasem rzadziej, i nigdy nie czyścił głowic, nigdy nie było zatkanej dyszy. Od czasu do czasu drukarka "dygnie" głowicą przepłukując ją odrobiną atramentu, i już. I co ciekawe, nie robi tego w nocy :P

Poprzednio używałem Epsonów, i zawsze była zmora z tyłu głowy - czy dysze już zaschły czy jeszcze nie.

--
Pozdrawiam,
Stregor