Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Badanie szybkości Internetu - czym?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Badanie szybkości Internetu - czym?
From: User <User@User.com>
Date: Wed, 11 Dec 2019 23:21:02 +0100
On 2019-12-11, User <User@User.com> wrote:
Jakim _wiarygodnym_ programem/programami mogę zbadać szybkość
Internetu dostępnego w laptopie za pośrednictwem połączenia:
- przez kabel
- przez Wi-Fi
Chodzi mi przede wszystkim o szybkość _do_ laptopa.
Które z tych połączeń powinno być teoretycznie lepsze?

Proszę o wskazówki.
Chodzi Ci o szybkość z jaką laptop coś zciąga czy z jaką coś zciąga z
Internetu? To mogą być dwie zupełnie różne rzeczy. W pierwszym wypadku
potrzebne jest oprogramowanie i jakiś sprawdzony, wydolny komp w sieci
lokalnej, w drugim zazwyczaj sprawdza się łączac z którąś z
wyspecjalizowanych stron www.

Z Internetu.

User