Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] MP3 radio odtwarzanie

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] MP3 radio odtwarzanie
From: marrgol <marrgol@address.invalid>
Date: Sat, 19 Oct 2019 15:10:45 +0200
On 2019-10-19 at 12:46, Gil wrote:
> Nie zmieniam nazw. Mam pliki od 001-nazwa do 100-nazwa albo od 01-nazwa
> do 25-nazwa i zawsze jako pierwszy startuje ostatni plik. Musze ręcznie
> przesunąć do przodu i wtedy jest ok. Ciekawy byłem czy to jakas zasada w
> odtwarzaczach USB ?

Miałem kiedyś podobnie; problemy okazały się być były dwa:
1. odtwarzacz był na tyle głupi, że odtwarzał pliki tylko
i wyłącznie w kolejności takiej, w jakiej były one nagrane/zapisane
fizycznie w folderze na pendrajwie i 2. file manager, po zaznaczeniu
plików do skopiowania, czyli kliknięciu pierwszego pliku, np. 01nazwa,
a następnie shifta i ostatniego pliku, np. 15nazwa, kopiował najpierw
ten ostatni kliknięty, a po nim resztę po kolei.  Efekt był taki, jak
u ciebie.  Pomogło zaznaczanie plików do kopiowania na pendrive
„od końca”, czyli najpierw 15nazwa, a potem shift-01nazwa.  Może masz
tak samo…

--
mrg