Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Co W10 pisze na dysku w czasie swej rzekomej bezczynności?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Co W10 pisze na dysku w czasie swej rzekomej bezczynności?
From: JaNus <bez@adresu>
Date: Tue, 1 Oct 2019 08:16:28 +0200
W dniu 2019-10-01 o 02:18, Eneuel Leszek Ciszewski pisze:> "Irokez":>> Win10 czyta dysk>>

> Pisze -- bez wątpienia pisze!!!
> - przybywa TBW
> - MenadżerZadań pokazuje pisanie
> - HWInfo (czy jak mu tam) pokazuje pisanie...

A zwróciłeś uwagę, które składniki W-10 są za to odpowiedzialne?
U mnie, prócz procesów nie budzących obaw (np. Chrome), pisze System,
i jakiś watchdog_service.exe, ale mój niepokój budzi ComarchCryptoServer.exe — ja mu szyfrowania nie ustawiałem! To kto-i-co szyfruje? Niby tylko 0,1% (hm, ale % - czego??), lecz może właśnie szyfrowane są moje dane?

Może i u mnie, i u kol. Ciszewskiego szaleje jakiś wirus szyfrujący dyski?