Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Nowy piec czy poszukać wśród poleasingowych i wymienić graty

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Nowy piec czy poszukać wśród poleasingowych i wymienić graty?
From: z <z@z.pl>
Date: Tue, 22 Oct 2019 09:41:31 +0200
Nie da się. Masz tam typowo 3 wiatraki - zasilacz, procek i grafika, bez
żadnego zastanowienia się nad ciszą. Ale jak sam złożysz, to jest
szansa. Dalsze wyjaśnienia jeśli wyrazisz zainteresowanie.

Wyciszenie zasilacza może być trudne. Dlatego kupowałem nowy silentium czy jakoś tak. 200 zł

Wentylatory na procesorze możesz dobrać albo obniżyć ich obroty regulatorem za parę złotych. _Patrzysz na temperatury i kombinujesz_.
Dzisiejsze Intele bardzo mało się grzeją. To już inne czasy.

Co prawda nie gram ale zawsze udawało mi się zamontować do grafiki maksymalnie duży bezgłośny wentylator (zawsze mam w pogotowiu regulatory obrotów)

Najgłośniejszym urządzeniem w moim blaszaku jest HDD jako magazyn danych