Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Gmail mnie nie kocha...

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Gmail mnie nie kocha...
From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console>
Date: Fri, 4 Oct 2019 17:04:07 +0200

"Eneuel Leszek Ciszewski" 5d9755ee$0$538$65785112@news.neostrada.pl

"Krystek" 5d971cda$0$17360$65785112@news.neostrada.pl

A włączyłeś na koncie Google logowanie się z "niebezpiecznych" programów?

Owszem -- nawet wielokrotnie. ;)
Włączałem (widziałem niebieski suwaczek, więc włączyłem)

Nie mogę sprawdzić, ile razy przywędrowało potwierdzenie
ustawienia ,,mniej bezpiecznych'', bo alerty itp. kasuję
tak szybko, jak zdołam... (do kont via WWW mam i miałem
dostęp nieskrępowany, jeśli nie liczyć traconego czasu)

Nie mogę nawet zauważyć prawidłowości -- ,,im konto
dłużej żyje (im starsze) tym mniej z nim problemów''.

- Najstarsze (eneuel@gmail.com) chadza bezproblemowo.
- Najmłodsze (założone tylko do tych testów) poskromiłem
  dość szybko i nawet nadałem hasło tego najstarszego.
- Dwa ,,średnie'' odzyskałem, ale nie jednocześnie, choć
  je traktowałem podobnie... Musiałem hasła uatrakcyjnić,
  bo były za słabe.
- Zostaje jeszcze jedno ,,średnie'' (którego do tej pory
  nie poddałem resuscytacji) i jedno, które założyłem ze
  dwa lata temu a które nadal stawia opór...

To ostanie jest dedykowane matki firmie, a ,,średnie'' odzyskane
dopiero dziś jest wykorzystywane przez matki firmę... (USy itp.
MF mają ten @dres)

Tak, jakby Google nie lubiła firm... ;)

Inne ,,średnie'' dedykowane matce puściło łatwiej, ale nie wiem,
dlaczego. ;) (po zmianie hasła, ale nie natychmiast po tej zmianie)

Matka ma trzy swoje konta Gm@ilowe i co najmniej dwa inne...
(nie wiem, czy do tych dwóch innych mam dziś dostęp; jedno jest prowadzone
przez IzbęDoradców i było płatne ryczałtowo -- chyba nadal jest funkcjonalne;
ale inne (kto inny prowadzi obsługę i kosi szmal) jest nadal płatne ryczałtowo
i IMO nie jest funkcjonalne)

Ja zaś jestem skromny -- najchętniej używam swego jedynego, na które nie
otrzymuję spamu w liczbie większej niż kilkaset m@ili tygodniowo. ;) Spam
ów regularnie ;) przeglądam i czyszczę... Regularnie ;) -- czyli tylko wtedy,
gdy nudzę się lub spodziewam się czegoś ciekawego, co nie nadciąga...

--