Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

[PECET] Jak sprawnie przetestować dysk hdd z poziomu Windows 10?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: [PECET] Jak sprawnie przetestować dysk hdd z poziomu Windows 10?
From: Netx <nospam@gazeta.pl>
Date: Thu, 3 Oct 2019 21:53:16 +0200
Kupiłem 2 dyski hdd i NASa ale NAS zwróciłem do sprzedawcy (nie pasował mi) więc zostałem na razie z nowymi dyskami - NAS będzie za miesiąc - dwa. W związku z tym mam prośbę o polecenie czegoś czym mógłbym przetestować te dyski z pod Windows 10. Komputer to laptop i mam do niego stację dokującą do podpięcia HDD pod USB 3.0. Tak że sprzętowo te dyski będą pod USB.
Czym przetestować i jakie testy warto wykonać?
Jeśli dyski byłyby wadliwe to mam jeszcze tydzień na oddanie ich sprzedawcy. Dyski WD: WD40EFRX.