Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Jak najwięcej rdzeni za jak namniejsze pieniądze

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Jak najwięcej rdzeni za jak namniejsze pieniądze
From: Marcin <nomail@nospam.com>
Date: Tue, 1 Oct 2019 22:15:47 +0200
Witam

W dniu 2019-09-26 o 22:59, heby pisze:
On 26/09/2019 22:25, Marcin wrote:
A w czym programujesz? Bo jak w czyms wysokiego poziomu to czy juz
kompilator nie moze tak namieszac, ze mozna dostac rozne wyniki w
zaleznosci od optymalizacji, wersji itp?

C++, wstawki algorytmiczne w asm.

To podziwiam, ze sie chce cos takiego jako hobby robic na sprzecie troche "muzealnym"...

Diabli wiedzą czy znajdę przyczynę walcząć najpierw z problemami samej
chmury.

Ponadto ja potrzebuje troche starszy cpu. Docelowo to będzie banglać na
komputerze przemysłowym z okolic 2 generacji Core.

To jeszcze mozna wykorzystac cos aktulnego z duza liczba rdzeniow (np. Ryzen) i ograniczyc programowi ile ma rdzeniow do dyspozycji chocby przez uruchomienie systemu pod VirtualBoxem. Ale to tez moze nie byc akceptowalne jak zachodzi potrzeba scislego polegania na sprzecie. Doswidczenie mam z wielowatkowoscia na wyzszym poziomie i mi ograniczenia wirtualnych komputerow czy samej chmury nie przeszkadzaja (w pracy development na wirtualce na laptopie, a potem uzywane glownie w chmurze choc niektorzy na prawdziwym PC). Jezeli sa jakies problemy a docelowo soft ma dzialac na konkretnym komputerze to moze kupic cos uzywanego z dokladnie tym samym prockiem?

Pozdrawiam,
Marcin