Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] PC w jednym pokoju, klawa+mysz+TV w drugim pokoju - na co zw

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] PC w jednym pokoju, klawa+mysz+TV w drugim pokoju - na co zwrócić uwagę?
From: ToMasz <tomasz@poczta.fm.com.pl>
Date: Wed, 25 Sep 2019 21:40:59 +0200
Da się uruchomić komputer z klawiatury?
jak by się nie dało, to możesz zrobić taką partyzantkę:
1. nauczyć sie usypiac a nie wyłączać
2. ustawić w biosie - w przypadku powrotu zasilania - uruchom. Wtedy wystaczy że masz obok siebie przedłużacz (z wyłącznikiem) z którego jest zasilany komp. wyłączasz na 5 sekund, załączasz i PC startuje. 3. wyprowadzić z obudowy PC przycisk na 4 metrowym kablu do załączania. JA sobie to obiecałem 2 lata temu, ale z lenistwa stosuje zamiennie punkt 1 i 2
ToMasz