Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Jak podstawka pod notebooka?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Jak podstawka pod notebooka?
From: "Marcin G." <sq9etc_usun_to_@poczta_usun_to_.onet.pl>
Date: Wed, 25 Sep 2019 12:09:55 +0200
Użytkownik "Andrzej P. Wozniak" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5d8a2350$0$512$65785112@news.neostrada.pl...

Na biurku nie potrzebujesz podnosić sprzętu aż tak wysoko, więc po co masz płacić za niewykorzystaną funkcjonalność? Dobrze ustawiony ekran nie zmusza do zadzierania głowy. Przy biurku chyba nie pracujesz w pozycji półleżącej, więc górna krawędź dużego ekranu nie powinna być wyżej niż czubek głowy. Dla ekranu mniejszego (notebook) górna krawędź nie powinna być wyżej niż linia wzroku.

W Biedronce były w sprzedaży podstawki chłodzące Hykker, na których można podnieść ekran do 15 cm ponad poziom blatu.
https://www.hykker.com/sprzet-komputerowy/cooler-pad-2/
Powinny być gdzieś jeszcze na wyprzedażach.

Na Allegro znajdziesz dużo podstawek o podobnych możliwościach. Cenami mogą się znacznie różnić, ale chyba żadna konstrukcja nie jest na tyle mocna, aby przy maksymalnym podniesieniu pracować na klawiaturze czy touchpadzie wbudowanych w sprzęt – to raczej domena stolików.

--
Andrzej P. Woźniak uszer@pochta.onet.pl (zamień miejscami z<->h w adresie)

Znalazłem jeszcze coś takiego:
https://allegro.pl/oferta/nexstand-skladana-przenosna-podstawka-pod-laptopa-7958374035
https://allegro.pl/oferta/stolik-z-regulowaniem-do-laptopa-hp-pa508a-8101640977

Ta druga pozycja akurat posuje do mojego ProBooka 6570b, tylko trzeba dokupić za 8 zł stację dokującą, która się przyda, bo portów mi ciągle brakuje.

Pozdrawiam,
Marcin G.