Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Jak najwięcej rdzeni za jak namniejsze pieniądze

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Jak najwięcej rdzeni za jak namniejsze pieniądze
From: Olaf Frikiov Skiorvensen <Belzebub@invalid.invalid>
Date: Thu, 19 Sep 2019 19:57:52 +0200
Wcale nie przypadkiem, dnia Thu, 19 Sep 2019 17:30:51 +0200
 doszła do mnie wiadomość  <qm06vb$1ao$2@dont-email.me>
 od heby <heby@poczta.onet.pl>  :

>Nie, nie, minimum 6 cores rzeczywistych.

No to pozostaje przeglądanie Wikipedii w poszukiwaniu sześciokorowców, a potem
szukanie
ofert w necie.
https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Intel_Core_i7_microprocessors
https://en.wikipedia.org/wiki/Table_of_AMD_processors
Taki i7-980X(6 rdzeni) kosztuje niemało(ale może słabo szukałem, znalazłem za
330 samo
cpu), a TDP ma 130W, ale może ci pasuje?