Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Dyski z szuflady

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Dyski z szuflady
From: mordazy@somewherefaraway.com
Date: Thu, 19 Sep 2019 11:28:54 +0200
Deep inside the Matrix, convinced that Tue, 17 Sep 2019 01:47:09 +0200
is the real date, "Kamil" <mospam@tlen.pl> has written something quite
wise. But (s)he wasn`t the one.

[cut]

>I masz rację, Strzał w dziesiątkę. Obejrzałem styki pod lupą i rzeczywiście
>wydały mi się podejrzane. Przemyłem spirytusem i dyski cudownie ożyły. Coś
>takiego!

Miła informacja, i to  wielorako miła :) Raz że odzyskałeś dane, dwa,
że jednak dyski mogą poleżeć w szufladzie i elektronika nie ulegnie
biodegradacji.

Z trochę innej beczki: ostatnio znalazłem segregator z moimi starymi
rzeczami na CDR-ach, nagranych jakieś 2 dekady temu. CDR-y
przypadkowe, jakieś BTC, część w ogóle bez nadruków, odczytały się
wszystkie, pewnie, bez zająknięć. Aż z ciekawości w wolnej chwili
poszukam płyt nagranych w późniejszych latach i zobaczę czy równie
dobrze zniosły upływ czasu...

>A przy okazji. Jako, że próbowałem podejrzeć dyski Gparted mam uwagę.Uważać
>na ten program. Odpinać wszystkie dyski poza obrabianym, bo program jakims
>cudem potrafi naruszyć inny, sąsiadujący dysk.

Ciekawostka... co gparted zrobił temu dyskowi? Nigdy mi się nic
takiego nie przytrafiło (odpukać)...