Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

[PECET] lenovo - nowa bateria nie jest ładowana

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: [PECET] lenovo - nowa bateria nie jest ładowana
From: p0li <p0li@triger.net>
Date: Mon, 2 Sep 2019 18:48:34 +0200
witam
mam problemik ze starym dość lapkiem lenovo x61

padła w nim bateria - mechanicznie - więc kupiłem nową (oczywiście nie
oryginał)
w załaczonej krótkiej instrukcji napisali żeby ją rozładowac do 2% a ponem
naładować do 100% i będzie sformatowana

rozładowałem do 4% i podłaczyłem ładowarkę - w systemie pisze że bateria 4%
i ładuje - ale tak naprawdę stoi na tych 4% i nic się niedzieje - ikona
baterii na lapku zamiast świecić się - mruga

jest jakiś sposób żeby "ożenić" nową baterię z lapkiem? jakiś licznik
zresetować albo co?

--
P0zdrawiam
p0li     p0li(at)poczta.onet.pl