Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Co W10 pisze na dysku w czasie swej rzekomej bezczynności?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Co W10 pisze na dysku w czasie swej rzekomej bezczynności?
From: "jedrek" <wonzespamem@w.on>
Date: Mon, 30 Sep 2019 15:27:42 +0200
Był o tym artykuł na dobreprogramy:
https://www.dobreprogramy.pl/windows-10-coraz-ciezszy,News,99331.html

Strona dobreprogramy przypomina wszystkie obecne windowsy, ociężałe, zasobożerne, a starą przeglądarkę FF potrafi zawiesić ta pożal się strona i zabić proca. I już jakiś bulwers o skrypty, że może być zajęty i czy kontynuować czy przerwać i pieron wie jakie jeszcze skaczące węże na stronie, bo współeczesna pożal się strona musi pierdzieć i rzygać, pompować przy przekazywaniu treści.... Dobreprogramy to przykład strony gimbazowej, pisanej po to by była i chodziła jak krew z nosa i wkurzała wchodzących na nią, kto by się tam przejmował. Świat idzie donikąd. W dobie dysków SSD jest chorym zjawiskiem, że chory system musi ciągle coś pisać na dysku przy bezczynność, widocznie o to chodzi aby szybciej SSD zajeździć kolejnymi zapisami i za chwil kupić nowy - celowe postarzanie. W ogóle mnie zastanawia czemu tak obeznani w temacie ludzie trzymają się kurczowo MS i wskakują na coraz nowsze kulawe windowsy, które są coraz bardziej tragiczniejsze. Ja tylko z niewiedzy siedzę na starym win, bo linux-a słabo kumam, a nauczycieli od linuxa mało jest (nauczyciel to ten co umie poprowadzić w temacie krok po kroku, bo cóż po wiedzy jak nie ma typ umiejętności przekazania jej nowicjuszom).