Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Jak podstawka pod notebooka?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Jak podstawka pod notebooka?
From: "Marcin G." <sq9etc_usun_to_@poczta_usun_to_.onet.pl>
Date: Wed, 25 Sep 2019 13:52:05 +0200
Użytkownik "Andrzej P. Wozniak" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5d8b4ab9$0$533$65785112@news.neostrada.pl...

https://allegro.pl/oferta/stolik-z-regulowaniem-do-laptopa-hp-pa508a-8101640977

> Ta druga pozycja akurat posuje do mojego ProBooka 6570b, tylko trzeba > dokupić za 8 zł stację dokującą, która się przyda, bo portów mi ciągle > brakuje.

Ta druga podstawka jest do modeli sprzed 8-9 lat, więc teoretycznie jest obliczona na podobne obciążenie. Jednak przy częstszej regulacji wysokości może po jakimś czasie opadać, bo brak widocznej podpórki. No i nie wiem, czy nowsze HP nadal mają otwory na widoczne na zdjęciu zaczepy ani czy otwory są w tym samym miejscu. Może nie zwróciłeś na to uwagi.

--
Andrzej P. Woźniak uszer@pochta.onet.pl (zamień miejscami z<->h w adresie)

Mój komputer jest z 2012 roku. W te zaczepy montuje się stację dokującą HP HSTNN-I11X:
https://amso.pl/product-pol-81951-Stacja-Dokujaca-HP-HSTNN-I11X-8460p-8470p-6455b-8440p-8560p-8560w-8570w-6570b-USB-3-0.html

a w nią dopiero laptopa.

Pozdrawiam,
Marcin G.