Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] DLGDIAG Full Erase

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] DLGDIAG Full Erase
From: Olaf Frikiov Skiorvensen <Belzebub@invalid.invalid>
Date: Sat, 31 Aug 2019 18:49:51 +0200
Wcale nie przypadkiem, dnia Sat, 31 Aug 2019 11:47:15 +0200
 doszła do mnie wiadomość  <5d6a4223$1$31100$65785112@news.neostrada.pl>
 od ąćęłńóśźż <a@e.pl>  :
>Już trzydziestą godzinę komp  i DLGDIAG zapisuje na dysku zera (Full Erase)
>strumieniem 10 MB/s.

Nie wiem co to za dysk, ale 10MiB/s dla zerowania to tak na oko kilkanaście
razy za mało.
Chyba, że to jakiś test motylkowy(moim zdaniem bez sensu), coś w rodzaju DDD z
Victorii
albo dysk jest zwalony.
Wywal ten program i wykożystaj coś, czego działanie jest znane i
zdeterminowane, na
przykład Victoria(najnowsza to 4.73b):
http://files.hddguru.com/download/Software/Victoria%20For%20Windows/
Można też pojechać programem HddScan, ma test motylkowy dla odczytu:
http://hddscan.com/

>Dla porównania Extended Test odbywał się strumieniem ok. 65 MB/s.
>To samo podłączenie eSata-II 3Gb/s taśmą esata bezpośrednio bez przejściówki.
>Być może dostęp do dysku do każdego sektora z osobna wymaga tyle czasu i
>spowalnia?

Bardzo wątpię, aby stosowano random write przy teście nośnika, ale kto wie,
może jakiś
imbecyl tak to zakodował.