Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiw贸w] [Inne Listy]

Re: [PECET] Szatan atakuje...

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Szatan atakuje...
From: "marfi" <marfi燖bb.onet.pl>
Date: Mon, 5 Aug 2019 11:11:50 +0200
U偶ytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console> napisa艂 w wiadomo艣ci news:5d44ddbb$0$17360$65785112@news.neostrada.pl...

Ale najpierw -- czy to prawda, 偶e W10 z艂o艣liwie co艣
(oko艂o 1 GB na jedn膮 godzin臋 zegarow膮) pisze w swym
rejestrze?!

Nawet je偶eli tak jest to jak膮 masz wiedz臋 na temat tego czy to zapis do cache czy fizycznie na dysk? Z kilku posiadanych dysk贸w SSD pad艂 mi jeden Adata mSata 64GB po sze艣ciu latach jako dysk systemowy w dw贸ch komputerach (ok 4 lata blaszak a potem laptop Samsunga). Po drugie: na dysku SSD (Samsung) mam posadzone kilka system贸w od 2015 roku - dzia艂aj膮 zawsze XP i W8 - we dw贸jk臋 jeszcze dysku nie zabi艂y (odpuka膰)

Nie przejmuj si臋 pierdo艂ami.

--
marfi

<Pop. w W膮tku] Aktualny W膮tek [Nast. w W膮tku>