Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

[PECET] HGST 7200rpm 4TB HUS724040ALA640

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: [PECET] HGST 7200rpm 4TB HUS724040ALA640
From: ąćęłńóśźż <a@e.pl>
Date: Wed, 17 Jul 2019 13:34:30 +0200
Co sądzicie o dyskach HGST 7200rpm 4TB HUS724040ALA640 do małego NAS?
Mam cztery RED-y (5400rpm) i dwa padały (procentow oto porazka), inne WD też mi
padały (2,5'' Black i Blue) a HGST mają bdb opinię.
Na minus tego modelu HGST: większa prędkość obrotowa czyli większy hałas, większe zużycie prądu i wyższa temperatura spoczynku/pracy. Bardzo trudno kupić nowy z biegnąca od zera 3-letnią gwarancją producenta natomiast na rynku jest sporo nierozpakowanych z folii NOS (New Old Stock) z gwarancją kończącą się powiedzmy 2020-21. WD zakończyło produkcję tego modelu po przejęciu Hitachi.