Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] RAM do Lenovo R61

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] RAM do Lenovo R61
From: ń <n@n.n>
Date: Wed, 12 Jun 2019 18:43:03 +0200
Stąd też mój post, żeby wyszukiwarki znalazły jaki RAM pasuje do R61 (Kingston)
i do nc6320 (Hynix), a jaki nie.
Szukając przed laty do HP Compaq spotkałem się z opinią, że Kingston jest najbardziej kompatybilny i okazało się to prawdą (przynajmniej w tym przypadku). Inna sprawa, że popełniłem błąd na wejściu zakładając, że 2GB RAM w środku R61 to "na pewno" dwa moduły po 1GB każdy, a dopiero przy rozkręceniu dla wymiany pamięci okazało się, że siedzi tam jeden Samsung 2GB i można było po prostu dokupić drugi bliźniaczy Samsung 2GB 2Rx8 PC2-5300S-555-12-E3, z tym że przy cenie $7 (czyli 28 złotych) za komplet Hynix 2x 2GB nie zastanawiałem się głęboko i słusznie, bo taki Samsung kosztuje na aledrogo ponad 60 zł za jedną sztukę z wysyłką.
W sumie to można używany sprzedać i jeszcze zarobić ;-)

-----
Jedyna na to rada, to wpisywanie w wyszukiwarkę modelu laptopa i pojemność modułu pamięci.