Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Przejściówka HDMI>VGA - jakie Wasze doświadczenia?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Przejściówka HDMI>VGA - jakie Wasze doświadczenia?
From: Jacek Maciejewski <jacmac@go2.pl>
Date: Fri, 28 Jun 2019 16:10:42 +0200
Dnia Fri, 28 Jun 2019 13:37:37 +0200, Tomaszek napisał(a):

> Nie:) Nie łotdom:)

Weź odpuść :) Ze 3 lata temu pożegnałem z bólem serca swój świetny NEC
FE1250... Parę razy udało się naprawić ale niestety, ostatni chochlik
nie dał się odnaleźć a monitor przestał reagować pozytywnie na klapsy.
Jakiś czas trwało zanim się przyzwyczaiłem do plaskacza ale dało radę :)
Musiałem ludzi wołać do pomocy żeby mi znieśli do samochodu, taki
ciężar. No i pojechał na złom. Ale za to ile teraz miejsca na biurku! :)
--
Jacek
I hate haters.