Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Nowy Epson L382 - drukuje puste strony

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Nowy Epson L382 - drukuje puste strony
From: Universis <universis@wp.pl>
Date: Fri, 14 Jun 2019 20:56:58 -0700 (PDT)
W dniu piątek, 14 czerwca 2019 23:47:15 UTC+1 użytkownik Filip454 napisał:
[..
> Przeprowadzałeś wszystkie standardowe procedury (funkcje driverów typu
> "czyszczenie głowic" itp.)?

W zasadzie są dwa testy jeden do czyszczenia głowic, i drugi do "wzorów głowic"
czy jakoś podobnie to brzmi - oba testy wykonałem, ale w nowej dopiero co
kupionej drukarce - brudne głowice ? Martwi mnie że przycisk "trójkąt" - trzeba
wcisnąć i przytrzymać 3 sekundy - służy to napełnianu tuszami - chyba o głowice
chodzi - ja to wykonałem, ale nie w tej kolejności która opisana w instalacji
softu do tej drukarki bo w instrukcji przygotowania drukarki do pracy tej
drukarki tego nie ma, jest dopiero podczas instalacji softu. Procedura jednak
wykonana.