Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Jak przenieść system Windows 10 Home z dysku SSD SATA na SSD

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Jak przenieść system Windows 10 Home z dysku SSD SATA na SSD NVMe
From: nadir <none@hell.org>
Date: Fri, 14 Jun 2019 17:44:10 +0200

Co złego w uruchomieniu spod pracującego w10?
Niemal wszystkie klony zlecałem spod chodzącego Win.
(a mam za sobą nie dziesiątki udanych klonowań
Win, lecz zdecydowanie więcej)

Bo najlepiej robić klonowanie partycji gdy jest nieużywana. Doskonale wiem, że są programy, które radzą sobie "w locie". Ale ten wątek powstał w powodu tego, że coś się jednak nie udawało.

Skąd ten wniosek?

Stąd:
"Po wyłączeniu odłączyć SSD SATA i odpalić komputer z dyskiem NVMe. System wystartuje na NVMe."

Przy odpowiednim ustawieniu bootowania, nie ma potrzeby odłączać zbędnych dysków.