Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] miniaturowa klawiatura

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] miniaturowa klawiatura
From: Adam <a.g@poczta.onet.pl>
Date: Tue, 14 May 2019 22:22:48 +0200
W dniu 2019-05-14 o 21:14, Roman Tyczka pisze:
On Tue, 14 May 2019 20:39:20 +0200, JaceK wrote:

Szukam jak najmniejszej gabarytowo klawiatury przewodowej. Możecie
polecić jakieś miniaturowe modele z własnego doświadczenia?

JaceK

https://allegro.pl/oferta/7783055852

MSPANC :-p

;)

Ty się śmiej, ale ja swego czasu się nabrałem.
Po całym dniu ciężkiej pracy (łatanie bazy danych) u klienta, siadłem przy drugiej klawiaturze, która miała układ laptopowy - bez bloku numerycznego. Po prawej stronie stał czarny kalkulator. Wbijam coś na klawiaturze tegoż kalkulatora i dziwię się, że do kompa nic nie wchodzi.

--
Pozdrawiam.

Adam