Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

[PECET] Zasilacz i tryb S3

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: [PECET] Zasilacz i tryb S3
From: PeJot <PeJot_slepy_adres@nigdzie.pl>
Date: Fri, 3 May 2019 14:55:39 +0200
Czołem.

Czy *zasilacz* ( raczej budżetowej marki LC Power ) może powodować problemy przy wyjściu z trybu S3 względnie przy wyłączaniu systemu ? Ta pierwsza sytuacja kończy się zwiechą z ciemnym ekranem, druga BSODem, dodatkowo BIOS zwykle rozsypuje się. Sprawa występuje raz na kilka miesięcy, kiedyś na dłużej pomagało wgranie BIOSU na nowo. Reanimacja jest łatwa, ale nie dla każdego użytkownika tego blaszaka.

Płyta to Asus P5Q deluxe, wg producenta "Bios nie umiera nigdy" :)

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

  • [PECET] Zasilacz i tryb S3, PeJot <=