Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Urzadzenie wielofunkcyjne atramentowe CISS - ktore?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Urzadzenie wielofunkcyjne atramentowe CISS - ktore?
From: Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
Date: 01 May 2019 20:59:53 GMT
Użytkownik Marcin nomail@nospam.com ...

> Zeby nie bylo za prosto dodalbym jeszcze 2 modele urzadzen 3w1 z
> WiFi i z CISS: HP Ink Tank 419 oraz Canon Pixma G3411.
>
> Moze ktos ma takie urzadzenia i moglby napisac cos o nich z punktu
> widzenia uzytkownika?

Własnie kupiłem ink tanka 419 wiec powiem niewiele ale:
- uzupełnianie tuszu bajecznie proste i czyste - nakładasz buteleczke na
dzyndzelek, wlewasz, konczac nic sie nie wylewa, zamykasz i reszte
zostawiasz na pozniej.
- w zestawie masz zestaw tuszy plus czarny na zapas.
- ale tak poza tym to urzadzenie jest ubogie i trudno porównywac do
jakiegokolwiek zestawu z adf itp.
- brak duplexu

Sam pytałem o cos podobnego i w watku pojawiło się kilka propozycji
drukarek laserowych ktore w twoim budzecie na pewno robiłyby robote.

No chyba ze ma być koniecznie atrament.

No i jeszcze uwaga uzytkowa: brother wytrzymał mi 6 lat uzytkowania,
epson raptem 2,5.

--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuń także