Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

[PECET] Jaki monitor

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: [PECET] Jaki monitor
From: JDX <jdx@onet.pl>
Date: Wed, 1 May 2019 21:23:06 +0200
On 2019-04-30 22:34, Adam wrote:
[...]
> Osobiście w domu do stacji dokującej laptopa mam podpięte 2 szt. HP
> LP2475w. Trzeci służy do pozostałych urządzeń.
> Całkiem dobra matryca IPS, "tysiąc" wejść, pivot, regulacja wysokości i
> kąta pochylenia.
Ja od prawie 8 lat katuję w chacie dwa Delle U2412M podpięte do jednego
kompa i jestem zadowolony. Też 16:10, 1920x1200.

24" to nie jest za dużo, ale 27" to IMO może już być za dużo, bez
względu czy 1 monitor czy 2 obok siebie. Z drugiej strony, 17" to
masochizm, prawie jak smartfon czy podobne gówno. :-D