Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Drukarka laserowa

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Drukarka laserowa
From: Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
Date: 28 Apr 2019 15:23:57 GMT
Użytkownik Kamil mospam@tlen.pl ...

> Szanowny kolego Budzik. A kto to może wiedzieć jakie potrzeby w
> zakresie drukowania pojawią się jutro? Zwykle wystarcza mono, ale
> pewien Urząd zażądał ksero mojego prawa jazdy w proporcji 2x1 i w
> kolorze. Można to było przewidzieć? Tak, że zamiast się przemądrzale
> podśmiewać, wypadało by przeanalizować za i przeciw. Oczywiście w
> ujęciu koszty/funkcjonalność.

Szanowny kolego
Jeżeli chcesz kupic drukarne która na 5 lat pokryje twoje zapotrzebowanie
na drukowanie, biorac pod uwage to ze te potrzeby moga sie drastycznie
zmienic to musisz chyba kupic cos x razy przewyzszajace twoje potrzeby.
Na wszelki wypadek.

W kazdym innym przypadku moim zdaniem da sie przewidziec to czy chce sie
kupic drukarke mono czy kolor i da sie z tej decyzji wywnioskowac
ewentualne korzysci badz ich brak wynikajace z tej decyzji.

Jezeli chcesz kupic drukarke kolor tylko dlatego ze jakis urzad bedzie ci
kazał jednorazowo wydrukowac 1 kolorowa kartke to ja bym brał mono.

Ale jezeli np. robisz prezentacje do pracy i czesto drukujesz jakies
tabelki dla pracownikó etc to ja bym wział kolor.

--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuń także