Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Jaka drukarka?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Jaka drukarka?
From: Animka <animka.tonie.ja@wp.pl>
Date: Thu, 25 Apr 2019 21:55:20 +0200
W dniu 2019-04-24 o 11:13, Adam pisze:
W dniu 2019-04-23 o 22:39, Animka pisze:
W dniu 2019-04-23 o 17:59, Budzik pisze:
Użytkownik Animka animka.tonie.ja@wp.pl ...

Automatyczny dupleks to jest coś niesamowicie ułatwiającego życie.

Jak już kupisz drukarkę z automatycznym dupleksem to nie wrócisz do
normalnej.

Tak, parzyste, nieparzyste, wreszcie drukarka dostaje pomylenia z
poplątaniem.
Ja tam wolę wziąć kartkę z zadrukowaną stroną i tą stroną na górze
włożyć ponownie kartkę, żeby drukowała następną stronę...itd. Ujmy ani
wysiłku mi to nie przysparza.

No ale ty jestes dziwna... ;-DDDDD

Ze stron parzystych na nieparzyste też trzeba przelożyć w niektórych drukarkach, Wolę drukować tak jak drukuję. Przynajmniej mam jakąś kontrolę nad drukiem. Przyzwyczaiłam się do tego sposobu i tak mi jest wygodniej. Pomadto teraz tak duzo nie drukuję.

Animka - jak nie wiesz, to nie pisz.
Nigdy i nic nie trzeba zmieniać w przypadku druku w dupleksie. Puszczasz wydruk i tyle Cię obchodzi: drukarka sama sobie obraca kartki. Nawet, jak braknie papieru lub prądu, to kontynuujesz wydruk od kolejnej kartki bez zastanawiania się, co trzeba wyjąć czy obrócić.

Nawet w przypadku wydruku wielu egzemplarzy w drukarkach bez sortera nie ma problemów, o ile ustawi się wydruk kolejnych egzemplarzy, a nie kolejny wydruk tych samych stron (jak dla sortera).

Jaką masz drukarkę? Pewnie laserową.

--
animka