Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Upgrade procesora w laptopie

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Upgrade procesora w laptopie
From: ToMasz <tomasz@poczta.fm.com.pl>
Date: Sun, 14 Apr 2019 13:14:21 +0200
Tu jest fil dla ciebie, "Nie wiem, ale się wypowiem":

https://www.youtube.com/watch?v=Oc12HjsdCSQ

Niby po co mi film? Mam w domu kilka komputerów z różnymi procesorami, ale na moim ulubieńcu z dwurdzeniowym Pentium robię praktycznie wszystko, oczywiście bez zadyszki obsługuje przeglądarki www, z filmami z netu jest już trochę gorzej - ani chybi z racji tego co napisałem powyżej bo wideo z innych nośników niż net obsługuje bez żadnych zastrzeżeń.

nie krytykuję, podaję tylko jako informacje
https://www.cpubenchmark.net/cpu.php?cpu=Intel+Pentium+T2130+%40+1.86GHz&id=587
ten procesor "wyciąga" 710 punktów w pewnym teście. obecnie za 200zł chcę, bezskutecznie sprzedać komputer z prockem który ma 3.7 tyś punktów.
ToMasz