W dniu 19.04.2019 o 00:53, radekp@konto.pl pisze:
Thu, 18 Apr 2019 16:55:10 +0200, w <5cb88fcc$0$516$65785112@news.neostrada.pl>,
Trybun <MxIlCh@jachu.ru> napisał(-a):
W dniu 18.04.2019 o 13:37, radekp@konto.pl pisze:
Thu, 18 Apr 2019 11:26:29 +0200, w <5cb842c3$0$530$65785112@news.neostrada.pl>,
Trybun <MxIlCh@jachu.ru> napisał(-a):
Zwykłem pisać tylko o konkretach. Na tą chwilę na łączu "DO 300Mb" nie
jestem w stanie wywołać okna Speedtest.
Oczywiście dla takich jak Ty zły jest ten co oczekuje realizacji
obietnic z głupkowatych reklam, a nie operatorzy obiecujący złote góry.
Jeżeli masz aż takie problemy, to na 99% przyczyną nie jest dostawca internetu.
A speedtest chyba masz też w GP, więc możesz go łatwo wywołać po zainstalowaniu
:)
A czyja? Pewnie moja i wszystkich tych co ją "przeciążają" i po prostu
nas jest za dużo że robi się niewydolna...
Zupełnie niekoniecznie jest to stricte wina operatora.
Ale żeby to stwierdzić przydałby się drugi roter i test siły sygnału.
Tylko i wyłącznie - klient był/jest zapewniany i podpisywał/je umowę w
dobrej wierze, w rzeczywistości dostaje zupełnie co innego. Tak że jak
dla mnie wina jest oczywista. Wszystko to oczywiście w ramach
nieformalnej uczciwości kupieckiej a nie stanu prawnego, bo oszust tylko
słownie zapewnia o tej kosmicznej prędkości. Pytanie o poczytalność
tylko wobec niektórych userów na tej grupie którzy to mnie krytykują za
to że oczekuję wywiązania się z obietnic dawanych przez operatora.
|