Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Mój pomysł na płyty następcę płyt DVD/bluRay

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Mój pomysł na płyty następcę płyt DVD/bluRay
From: ń <ku@ta.sie>
Date: Mon, 18 Mar 2019 12:20:33 +0100
Pamiętam jak dla mnie zmorą początku lat 2000-nych było nagrywanie płyt (bo nie było innego powszechnego nośnika poza dyskietkami 1,44 MB, żeby komuś coś dać lub uwolnić sobie miejsce na drogich i mało pojemnych HDD), niemal co druga nagrana płyta lądowała w koszu, bo nie chciała się w ogóle dać odczytać po nagraniu.
A płyty wówczas były wyłącznie firmowe, to nie były czasy no-name'ów, podobnie
z nagrywarkami.

-----
Problem nie jest wbrew pozorom wydumany i może jeszcze nie manifestuje się na poziomie nosników DVD do danych