Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Śledzenie przesyłki w Allegro?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Śledzenie przesyłki w Allegro?
From: Uncle Pete <433koz@gmail.com>
Date: Wed, 27 Mar 2019 12:19:01 +0100
On 2019-03-27 07:51, Jacek wrote:
Wiem, że to niezupełnie odpowiednia grupa, ale nie znalazłem
odpowiedniego miejsca gdzie mógłbym zapytać, w tym pomoc
Allegro też mi nie pomogła. Usprawiedliwia mnie tylko to,
że zamówienie dotyczy laptopa. :-)
Gdy otrzymywałem przesyłki z Allegro poprzez InPost sprawa
śledzenia była prosta. Tym razem przesyłka ma dojść przez
"Allegro przesyłka polecona" i otrzymałem 6-cyfrowy numer.
Wśród podanych przewożników na stornie wspomnianej
pomocy Allegro pasuje mi tylko Poczta Polska, ale z kolei
na stronie PP wpisanie takiego numeru powoduje wyświetlenie
się informacji "Brak danych o tej przesyłce ..."
Może ktoś korzystał i wie jak to zrobić?

alt.pl.allegro