Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] pendrive 2TB?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] pendrive 2TB?
From: Olaf Frikiov Skiorvensen <Belzebub@invalid.invalid>
Date: Wed, 27 Mar 2019 09:47:41 +0100
Wcale nie przypadkiem, dnia Wed, 27 Mar 2019 09:01:45 +0100
 doszła do mnie wiadomość  <K5GmE.255100$KB3.104137@fx02.iad>
 od JaceK <JaceK@wu_pe.pe_el>  :
>Namnożyło się ofert na pewnym portalu aukcyjnym z pendrive 2TB w niskiej
>cenie. Niestety, mam pewne podejrzenia co do takich ofert, że te
>pendrive'y są tylko teoretycznie 2TB. Czy to aby nie ściema z tymi
>pendrive'ami?

Jeśli czołowi producenci, Kingston, Sandisk i Samsung takich nie
oferują na oficjalnych stronach, jest to ściema bez względu na cenę.
Na stronach Samsunga i Sandiska widzę max 256 GiB(a karty microsd do
512 GiB) więc to ściema.
Allegro powinno coś z tym zrobić.