Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] emachines em350 -- trudne powrotu do życia

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] emachines em350 -- trudne powrotu do życia
From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console>
Date: Mon, 25 Mar 2019 23:43:49 +0100

"Eneuel Leszek Ciszewski" q77vdn$274$1@node2.news.atman.pl

Może mam zły słuch? -- może włącza się dysk, nie wentylator?

Uruchamia się wentylator.

Raz jeszcze rozkręciłem wszystko na śrubki,
bo nie podłączyłem głośnika. :)

Klawiaturę można wyjąć bardzo łatwo, ale wpierw trzeba
wyjąć akumulator, aby móc nacisnąć listwę nad klawiaturą,
trzymającą tę klawiaturę z góry. Po takim naciśnięciu
klawiatura po prostu wyskakuje z górnych zatrzasków.

Klawisz rozpadł się niemal zupełnie -- musiałem domyślić
się poprawnego montażu, zmontować bardzo delikatny/kruchy
klawisz i zamontować ów na klawiaturze... F-S ma znacznie
łatwiejsze klawisze.

-=-

Włącza się wentylator na ~2 sekundy, po czym wyłącza,
ale po ~1 minucie znów włącza -- lecz na monitorze
niczego nie ma, nie mrugają LEDki dysku czy WiFi;
na podpiętym monitorze zewnętrznym też nic nie ma.

Może jest tak:

- włącza się wentylator tuż po uruchomieniu netbooka,
  lecz nie włącza się reszta komputera, więc wentylator
  wyłącza się jako niezbyt potrzebny z uwagi na niezbyt
  duże ilość wydzielanego ciepła

- po jakimś czasie włącza się wentylator, gdyż CPU
  choć mało ciągnie, jednak coś ciągnie, przez co
  po minucie trzeba chłodzić...

--

  • Re: [PECET] emachines em350 -- trudne powrotu do życia, Eneuel Leszek Ciszewski <=