Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Odczyt CID karty sd

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Odczyt CID karty sd
From: pueblo <nomail@nomail.pl>
Date: 11 Mar 2019 11:31:57 GMT
Witaj Dominik 'Rathann' Mierzejewski, 11 mar 2019 w
news:q65c2f$mg3$1$rathann@news.chmurka.net napisałeś/aś:

> Date: Mon, 11 Mar 2019 11:03:23
> From: pueblo
>
> A do czego się przydaje CID?
>
> I czy to nie będzie jednak cat /sys/block/mmcblk0/device/cid ?
> serial też mam, ale zawartość jest dużo krótsza i nie jest
> podzbiorem cid.

Źle napisałem, ale serial jest zawarty w CID, który można zdekodować
np.
https://goughlui.com/2014/01/02/project-read-collect-decode-sd-card-
cid-register-data/

A mi to potrzebne, bo "robię" bratu karte do nawigacji w aucie. No i
potrzebny ten serial karty. ZTCW to po prostu dłubanie w CID jest
potrzebne, kiedy jakieś urządzenie nie akceptuje karty, np. jak się
nie ma oryginalnej - strzelam, bo temat odkryłem wczoraj.