Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

[PECET] szukam macierzy....

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: [PECET] szukam macierzy....
From: Krzychu <vbgfhytre@wp.pl>
Date: Sat, 9 Mar 2019 09:06:04 +0100
Poszukuje urządzenia, w które mogę włożyć 2-4 dyski 3.5" 6 GB i spiąć je w RAID 0. Całość chciałbym podłączyć do laptopa po USB 3.0 lub thunderbolt. W ten sposób chciałbym uzyskać szybką i dużą przestrzeń to trzymania tymczasowych danych. Zależy mi tylko na szybkości. Czy NAS'y to umożliwiają? Budżet w okolicach 1500 zł. Mam świadomość ryzyka awarii i przepustowości USB 3.0. Tyle co wyciąga USB 3.0 w zupełności mi wystarczy. Nie potrzebuję w tym urządzeniu karty sieciowej.