Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] [OT] Czy warto zmieniac internet 150 kb/s na 300 kb/s?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] [OT] Czy warto zmieniac internet 150 kb/s na 300 kb/s?
From: Myjk <myjkel@nospam.op.pl>
Date: Wed, 27 Feb 2019 16:04:35 +0100
Wed, 27 Feb 2019 09:49:36 +0100, ń

> Jesteśmy przeciętnym rodzinnym użyszkodnikiem, bez p2p i stawiania serwerów.

Ciekawe rozważania, ja pracuję w domu (przepycham sporo grafiki do
klientów) i się umiem zadowolić moimi szaleńczymi 10Mbitami DL (oraz
jeszcze bardziej szaleńczym 1Mbitem UL). :P No ale nie ukrywam że już się
nie mogę doczekać przeprowadzki gdzie w nowym domu ma być niebawem
światłowód, a póki co to chociaż LTE lepiej śmiga niż w obecnym domu
(znaczy tu w ogóle nie śmiga, nawet mam problem z połączeniami głosowymi).

--
Pozdor
Myjk