Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

[PECET] Pad

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: [PECET] Pad
From: Robert Wańkowski <robwan@wp.pl>
Date: Tue, 26 Feb 2019 16:55:26 +0100
Taki zwykły Pad USB ma możliwość przypisywanie przycisków do klawiszy klawiatury? Potrzebuję 8 kierunków jako strzałki z klawiatury i przypisanie do jakiś przycisków Ctrl i Shift. Z poziomu programu, którym ma ten Pad sterować nie mam możliwości wybrać urządzenie sterujące. Tylko klawiatura i mysz. Do pełni szczęścia przydałaby się możliwość przypisania jeszcze jednego przycisku Pad-a jako LPM.

Jest jakiś sposób to poskładać, aby uzyskać taka funkcjonalność. Jakiś konkretny Pad kupić?

Ma mi to ułatwić przesuwnie narzędzia w maszynie w płaszczyźnie XY. Teraz robię to klawiaturą na przedłużaczu USB, ale na klawiaturze nie ma ruchów po skosie (tylko kombinacja dwóch klawiszy).

Robert