Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Internet LTE, jak najstabilniej, LTE to LAN

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Internet LTE, jak najstabilniej, LTE to LAN
From: Marcin Debowski <agatek@INVALID.zoho.com>
Date: Mon, 25 Feb 2019 00:45:36 GMT
On 2019-02-23, ToMasz <tomasz@poczta.fm.com.pl> wrote:
> Kiedyś, w czasach świetności aero2, miałem modem usb podłączony do
> routera. działało...ale słabo, niestabilnie (tp link mr3220 czy cos
> takiego). lata później dowiedziałem się urządzenie miało problem z
> wydajnością prądową na gnieździe usb, co powodowało resety modemu. Czy
> dzisiejsze routery "dojrzały" do takiej pracy? JEśli tak, to jakie
> urządzenia nadają się do takiej pracy ciągłej?

Mam taką instalację zrobioną właśnie na mr3320 z E220, wszystko pod
wspomnianym gdzieindziej openWRT/Gargoyle. Chodzi to już sobie (on/off)
od jakiś 5-6 lat i nigdy nie było problemów ze stabilnościa. Nie wiem,
może przy długotrwałym, ciągłym obciążeniu coś by wylażło, ale np.
kilkugodzinne sciągania z 400-600kb/s nigdy nie sprawia kłopotów.

--
Marcin