Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Jaki wkrętak

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Jaki wkrętak
From: Adam <a.g@poczta.onet.pl>
Date: Wed, 20 Feb 2019 00:36:01 +0100
W dniu 2019-02-19 o 23:08, Animka pisze:
W dniu 2019-02-19 o 2:08, Animka pisze:
W dniu 2019-02-18 o 23:27, t-1 pisze:
W dniu 2019-02-18 o 00:20, Animka pisze:

(...)
A skąd wiesz, ze termostat padł?
Sprężarka nie ma zasilania?

To się okaże później.

Był fachowiec i powiedział, że to sprżarka i takich do tej lodówki już nie ma. Zresztą naprawa się nie opłaca. Zostałam bez lodówki. Mogłam wymienic na nową jak 4 lata temu gruntowny remont mieszkania robiłam. Lodówka ma 23 lata i do ostatnich dni była ok.

A jaka to lodówka?

Sprężarek sporo jest, przykładowo:

https://north.pl/czesci-agd/czesci-do-chlodziarek/sprezarki-do-chlodziarek,g1315181.html

Tyle, że IMO do starego sprzętu nie ma co dokładać, choćby ze względu na degradację izolacji termicznej. Nowa kosztuje chyba niewiele więcej od sprężarki + wymiana + pompowanie czynnika. A zyskujesz gwarancję na nowy sprzęt oraz spadnie Ci rachunek za prąd.

--
Pozdrawiam.

Adam