Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

[PECET] przedłużenie kabla do monitora DVI

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: [PECET] przedłużenie kabla do monitora DVI
From: ToMasz <tomasz@poczta.fm.com.pl>
Date: Thu, 14 Feb 2019 20:05:19 +0100
Witam
przemeblowałem pomieszczenie z komputerem w warsztacie. brakło mi kabla DVI. chciałbym go samodzielnie (nie pytajcie czemu) przedłużyć. Gdy miałem taki problem z VGA, wystarczyły dwie przelotki VGA->lan i skrętką 8 żyłową poszło. Ile i których kabli wymaga DVI? Szukanie na necie nie dało zadowalających rezultatów. jedyne do czego doszedłem to fakt, że ów za krótki kabel to DVI-D Single link. Ale dostępnych ma 18 przewodów/pinów - tyle to wolałbym nie lutować. Czy ktoś mógłby mnie naporwadzić na schemat takiego kabla w wersji miniumu?

ToMasz