Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Zamiennik dla karty GT 240

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Zamiennik dla karty GT 240
From: Trybun <cheilmx@jachu.ru>
Date: Tue, 5 Feb 2019 13:28:14 +0100
W dniu 2019-02-03 o 16:01, MadMan pisze:
Dnia Sun, 3 Feb 2019 15:51:43 +0100, Trybun napisał(a):

Do 300zł i zainteresowany jestem tylko nową. Dzięki za linki,. Miałbym
jednak pytanie - co to znaczy że te 730ki mają różne oznaczenia - np
Asus czy MSI? Czy to jakaś dedykacja do konkretnego producenta płyty
głównej ?
Nie, to po prostu producent karty graficznej, sprawa wg mnie
drugorzędna.
A co do zasilacza, ja w swoim kompie z procesorem i7 i GeForce 1050Ti
mam zasilacz 240W. Wystarcza z naddatkiem.

Dzięki. Coraz bardziej przemawia do mnie ta GT 1030. Właściwie to pozostały dwie wątpliwości, jedna to rodzaj złącza w komputerze raczej na pewno jest slot oznaczony jako PCI-Ex 16 2.0, tymczasem złącze na tych kartach ma parametr 3.0, czy będzie pasowała? Druga sprawa to ubogość wyjść na tej karcie, z reguły są dwa DVI-D i HDMI, czy są jakieś przejściówki za pomocą których do tych gniazd można by podłączyć starszy monitor? Oczywiście pytanie jest czysto teoretyczne bo najprawdopodobniej nigdy to nie będzie potrzeby podłączać taki monitor.