Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] 5'25 we współczesnym pc

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] 5'25 we współczesnym pc
From: Marcin Debowski <agatek@INVALID.zoho.com>
Date: Tue, 05 Feb 2019 00:29:18 GMT
On 2019-02-04, Adam <a.g@poczta.onet.pl> wrote:

> Może Ci podwieźć jakiegoś starego Compaqa z kilkoma dyskami SCSI 5,25"?
> Też trochę waży i ma flopka 5,25 :)
> Duży tower.
>
> Lubiłem słuchać, jak stare dyski się uruchamiały - MFM albo pierwsze
> SCSI. A taki serwer Compaqa przy uruchamianiu to prawie jak strojąca się
> orkiestra symfoniczna.
>
> Ten Twój SUN to któryś z Enterprice?

Jak już sobie wspominamy i ten tego to miałem przez pewien czas w domu
to: https://en.wikipedia.org/wiki/SGI_Onyx

...z dedykowanym monitorem. Zasilacz miał powyżej 5kW OIDP (coś mi się
kojarzy że 8kW).

Powgniatał mi parkiet.

Jak to hałasowało to już nie skomentuję (choć chyba ciągle mniej niż
Dell PE1950/1U).

--
Marcin