Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Mysz z długim ogonem

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Mysz z długim ogonem
From: Marcin Debowski <agatek@INVALID.zoho.com>
Date: Fri, 15 Feb 2019 03:24:43 GMT
On 2019-02-14, Queequeg <queequeg@trust.no1> wrote:
> Odkąd się przeprowadziłem, to coś mi tak sieje po 2.4 GHz, że wifi
> częściej nie działa, niż działa (z tymi urządzeniami, z którymi mogłem,
> przeszedłem na 5 GHz), klawiatura bezprzewodowa działa, ale mysz
> bezprzewodowa działa jak wifi, czyli praktycznie wcale...

Nie masz gdzies w poblizu jakiejs "elektronicznej niani" (baby monitora)
lub pochodnego ustrojstwa? Mi taka jedna, jakże by inaczej, firmowa, z
wyższej półki, załatwiała wszystko w promieniu 2m. Wcześniej jeszcze
spore cyrki miałem z transmiterem wideo/audio, ale to było w czasach
standardu "b" gdy wifi dopiero raczkowało.

--
Marcin