Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Dysk magazynowy - WD Blue vs WD Purple vs WD Red

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Dysk magazynowy - WD Blue vs WD Purple vs WD Red
From: mordazy@somewherefaraway.com
Date: Mon, 04 Feb 2019 12:28:53 +0100
Deep inside the Matrix, convinced that Sun, 3 Feb 2019 14:55:19 +0100
is the real date, Pawel 'Jarod' <PrawdziwyAdresJest@sygnaturka.xx> has
written something quite wise. But (s)he wasn`t the one.

>Witam
>
>Planuję zakup 4TB dysku, który ma służyć jako typowy magazyn danych.
>Priorytetem jest dla mnie cicha praca i niezawodność.

Nie wiem na ile jest wiarygodne to co mówi internet, ale kiedy
szukałem opinii na temat WD blue, red i purple, purple miały najmniej
negatywnych opinii jeśli chodzi o trwałość i niezawodność. Na
pozostałe ludzie narzekali, zwłaszcza po roku i później. historii o
tym jak z kilku dysków kupionych razem po 2 latach zostawał jeden
(pozostałe musiały być wymienione) widziałem przynajmniej kilka.
Proponuję pogrzebać za opiniami w dużych portalach sprzedażowych.

A tak w ogóle najlepszy dysk to dwa dyski :)