Witaj sirapacz, 23 sty 2019 w
news:q29nuq$1r0c8$1@portraits.wsisiz.edu.pl napisałeś/aś:
>
>> Mieliście szczęście.
>> Spotkałem się z przypadkiem (Della) że serwis wystawił rachunek bo
>> gwarancja nie została uznana z powodu otwierania obudowy.
>
> nie wystawi rachunku dopóki nie wyrazisz na to zgody.
> poza tym dlatego należy się kontaktować z serwisem by można było
> odhaczyć taką informację przy danym numerze seryjnym, że klient
> dostaje zgodę na wyjęcie dysku bez utraty gwarancji.
Kilka lat temu jak szukałem lapka, to pisałem do supportów poszczególnych
producentów pytanie jakie modyfikacje są dozwolone ze strony klienta -
bez utraty gwarancji. ZTCP Dell i Acer nie robiły wielkich problemów. W
każdym razie warto mieć taką podkładkę, warto przed wysłaniem sprzętu do
serwisu się zapytać.
|