Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Granice absurdu [crosspost]

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Granice absurdu [crosspost]
From: pueblo <nomail@nomail.pl>
Date: 24 Jan 2019 09:40:36 GMT
Witaj sirapacz, 23 sty 2019 w
news:q29nuq$1r0c8$1@portraits.wsisiz.edu.pl napisałeś/aś: 

> 
>> Mieliście szczęście.
>> Spotkałem się z przypadkiem (Della) że serwis wystawił rachunek bo
>> gwarancja nie została uznana z powodu otwierania obudowy. 
> 
> nie wystawi rachunku dopóki nie wyrazisz na to zgody.
> poza tym dlatego należy się kontaktować z serwisem by można było 
> odhaczyć taką informację przy danym numerze seryjnym, że klient
> dostaje zgodę na wyjęcie dysku bez utraty gwarancji.

Kilka lat temu jak szukałem lapka, to pisałem do supportów poszczególnych 
producentów pytanie jakie modyfikacje są dozwolone ze strony klienta - 
bez utraty gwarancji. ZTCP Dell i Acer nie robiły wielkich problemów. W 
każdym razie warto mieć taką podkładkę, warto przed wysłaniem sprzętu do 
serwisu się zapytać.

<Pop. w Wątku] Aktualny Wątek [Nast. w Wątku>