Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] sprzątać czy nie sprzątać?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] sprzątać czy nie sprzątać?
From: Marcin Debowski <agatek@INVALID.zoho.com>
Date: Wed, 02 Jan 2019 01:06:16 GMT
On 2019-01-01, Eneuel Leszek Ciszewski <prosze@czytac.fontem.lucida.console>
wrote:

> "Marcin Debowski" g9GWD.147052$ae.73531@fx05.ams1

> Proponuję praktyczny sprawdzian -- ja mam takowy za sobą.

Ja również.

Ponownie, jaki jest sens tej dyskusji, jesli nie znamy ani
charakterystyki siatki ani wydajności wentylatora, ani po prawdzie
konstrukcji całego urządzenia? To nie są układy hermetyczne. Przydusisz
przepływ w jednym miejscu, zacznie zasysać w innym. O ile się wentylator
w ogóle wyrobi. Tam jest tyle mozliwych scenariuszy, a Ty tu sobie
uniwersalnie twierdzisz, że będzie działac jak nalezy. Pomijam juz, że
skoro to ma tak działać, jak w linku, który zamiesciłeś, to żaden
gromadzacy się kurz nie powinien przeszkadzać, nie? :)

--
Marcin