Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

[PECET] Program poleceń w nest banku - czy ktoś korzystał?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: [PECET] Program poleceń w nest banku - czy ktoś korzystał?
From: ToMasz <tomasz@poczta.fm.com.pl>
Date: Tue, 29 Jan 2019 18:56:29 +0100
witam

sprawdzajac różne promocje, natrafiłem na nest bank, który jakby nie kusi żadnymi promocjami za założenie konta i kredytówki. jednak dokopałem się do czegoś takiego:

https://www.nestbank.pl/uslugi/program-partnerski.html

program w którym (pobieżnie i w skrócie) dajemy linka na swoim facebooku a ktoś kto w niego kliknie i założy konto przyniesie nam zyski..... Znaczące. w zasadzie za nic. Czy ja czegoś nie dostrzegam, czy gdzieś jest "prześwietlona" ta oferta przez fachowców, czy moze ktoś z tego korzystał i napisze coś niecoś?

ToMasz