Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Drukarka+kopiarka+skaner: BROTHER DCP-J105

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Drukarka+kopiarka+skaner: BROTHER DCP-J105
From: "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com>
Date: Sun, 27 Jan 2019 20:00:06 -0600
<stalowe@gmail.com> wrote in message 62bf8817-38c9-4d80-bd3f-f4a8295905e5@googlegroups.com">news:62bf8817-38c9-4d80-bd3f-f4a8295905e5@googlegroups.com...
W dniu piątek, 7 grudnia 2018 01:20:58 UTC+1 użytkownik Pszemol napisał:
Czy ktoś z grupowiczów ma taką plujkę Brothera ze skanerem?

Ja taką posiadam, i owszem ma taką opcję.
i jak już wspomniał Jacek, włącza się to w porach nocnych - można być czasem zaskoczonym. Nawet myślałem żeby jej przestawić zegar +12h żeby nie budziła dzieci bo była w tym samym pokoju. Teraz mam ją w sypialni i w sumie mnie nie obudziła, ale sen mam mocny. Tusze mi nie zasychają (mam ją chyba 4 lata). Drukuję raz często, raz rzadko (np w lecie przez wakacje) - nie było problemu z tuszem.

Dzięki. Nie da się ustawić kiedy ma się czyścić?