Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Granice absurdu [crosspost]

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Granice absurdu [crosspost]
From: Uncle Pete <433koz@gmail.com>
Date: Fri, 25 Jan 2019 21:01:38 +0100
NBD jest dla niektórych Vostro i Precision. Może być nawet On-Site i KYHD.
Dla Inspirona czy Latitude raczej ciężko kupić taką gwarancję.

Chyba że coś ostatnio się zmieniło. Mam kupionego kilka lat temu Della Latitude z gwarancją Next Business Day On-site Service i była to jedyna opcja w tamtym sklepie. Przy okazji - i się przydała, jakieś 10 dni przed końcem obowiązywania padła płyta główna. Byłem pod wrażeniem sprawności, jak wszystko zostało załatwione.